Skip to content

Romë 7 shkurt 2024 – Konferenca “NVM-të dhe sfida e Made in Italy”

Ai përfundoi duke nxjerrë në dritë ide dhe strategji të rëndësishme për të ardhmen e kompanive italiane. Veprimtaria, e cila pa pjesëmarrjen e përfaqësuesve të famshëm të botës së biznesit, politikës dhe organeve që menaxhojnë instrumentet financiare, u fokusua në nevojën thelbësore për bashkëpunim dhe inovacion për të promovuar markën Made in Italy dhe garantuar origjinalitetin dhe cilësinë e saj.

Gjatë sesioneve të konferencës, doli qartë nevoja për një bashkëpunim të ngushtë mes bizneseve, botës politike dhe organeve drejtuese për të mbështetur dhe promovuar përsosmërinë e Made in Italy. U nënvizua se vetëm nëpërmjet veprimeve sinergjike dhe të koordinuara është e mundur përballimi i sfidave aktuale dhe të ardhshme dhe konsolidimi i pozicionit konkurrues të kompanive italiane në tregjet globale.

Një mundësi e shkëlqyer për vlerësimin dhe promovimin e përsosmërisë italiane është ligji i fundit 206 i dhjetorit 2023, i cili zbaton një sërë veprimesh si në aspektin e burimeve ekonomike ashtu edhe në aspektin rregullues dhe promovues, duke përfshirë vendosjen e ditës botërore Made in Italy në Italia dhe krijimi i shkollës së mesme Made in Italy. Ministri i Biznesit dhe Made in Italy, Sen. Adolfo Urso , duke folur në seancën e sotme, vuri theksin në dy rregullore të kombinuara, të cilat nga njëra anë stimulojnë kompanitë që kthehen të prodhojnë në Itali me një përfitim tatimor 50%, por që nga ana tjetër. penalizojnë ata që ndalojnë prodhimin në Itali me detyrimin për të shlyer kontributet e marra në 10 vitet e fundit.

Në veçanti, u theksua rëndësia thelbësore e investimeve në teknologjitë inovative. Made in Italy duhet të përqafojë dhe të adoptojë teknologjitë më të fundit për të vazhduar me ndryshimet e tregut dhe për të kënaqur nevojat në rritje të konsumatorëve. Vetëm përmes zbatimit të zgjidhjeve të avancuara teknologjike, si integrimi i blockchain në zinxhirin e prodhimit, kompanitë italiane do të jenë në gjendje të garantojnë transparencën, besueshmërinë dhe origjinalitetin e produkteve të tyre, duke forcuar kështu besimin e konsumatorëve dhe konkurrencën e markës Made in Italy.

“Made in Italy përfaqëson një trashëgimi të përsosmërisë dhe traditës që ne duhet ta mbrojmë dhe promovojmë me vendosmëri”, deklaroi Carmelo Satta, President Kombëtar i F ENAPI . për të luftuar dukuritë e falsifikimit dhe tingullit italian me rregulla të qarta dhe të përcaktuara. Vetëm në këtë mënyrë do të jemi në gjendje të garantojmë cilësinë, origjinalitetin dhe konkurrencën e produkteve tona në tregjet globale. Është thelbësore që bizneset, institucionet dhe organet menaxhuese – vazhdoi Satta – të punojnë së bashku përmes rrjetëzimit, sepse vetëm përmes rrjetëzimit bizneset tona mikro, të vogla dhe të mesme do të kenë mundësinë të projektohen përtej dimensionit lokal dhe të kufizuar në të cilin janë protagonistë, në kontekst kombëtar dhe ndërkombëtar”.

Konferenca përfundoi me angazhimin konkret të të gjithë pjesëmarrësve për të vazhduar punën së bashku për të promovuar dhe mbrojtur markën Made in Italy dhe garantuar një të ardhme për kompanitë italiane.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Inscriviti alla nostra Newsletter

Per rimanere aggiornato su tutte le notizie riguarda fenapi albania